Šťastný a úspešný Nový rok

26.12.2014 18:32

 

Milí členovia nášho OZ, milí Novotekovčania, či návštevníci našich stránok.

Dovoľte, aby som Vás pozdravil na sklonku tohto roka, ktorý sa nezadržateľne uberá do minulosti. Pribudlo nám trochu viac času na zhodnotenie všetkého ,čo sme nechali za sebou. Na niečo budeme spomínať s radosťou a úctou, na iné budeme chcieť rýchlo zabudnúť.  Ak by som tento rok hodnotil vo vzťahu k tomu, čo mám rád , asi by som si dal jednu odpoveď, ktorá sa hodí ku všetkému. Ubehol najrýchlejšie, ako len mohol. Stále myslím, či som stihol spraviť všetko, čo som chcel, či som vrátil všetky požičané veci, či som v roku niekoho neurazil, či som mal každého v úcte, či boli všetky rozhodnutia ktoré som urobil správne?.... Mobili autá a mnohé elektronické veci nám zrýchlili krok. Ani si to možno neuvedomujeme, ale návrat k prírode a tradíciám, nás môže nachvíľu zastaviť a prinútiť premýšľať. Naučíme sa tak trpezlivosti a precíznosti. Obohatí to našu myseľ a priznajme, že posilní aj telo. 

Prajem Vám, aby všetko, čo urobíte, vypestujete, poviete, bolo pre potešenie nie len vám, ale hlavne tých, na ktorých vám záleží. Nech máte celý rok na tvári len úsmev, ktorý  rozosmeje aj najsmutnejšieho človeka na zemi. V novom roku Vám prajem, aby  ste vypestovali hrozno krajšie ako tento rok. Aby na mrkvu,  ktorú v októbri vytiahnete v záhradke sa prišli pozrieť ešte aj z druhého chotára. Aby ste nezabudli, že urobiť niekoho šťastným, je ten  najväčší dar, ktorý môžete dať. 

J. Želiar

—————

Späť